Saya memang seorang yang agak "gila bola", selalunya saya akan menonton perlawanan2 penting di kedai mamak beramai-ramai, tetapi disebabkan ada anak kecil dirumah, saya menonton dirumah sajalah, mujur ada live di TV3. Anak kecil pula susah nak tidur awal pagi tadi, jadi saya menonton bola sambil menidurkan anak. Bila ada anak kecil ni, terpaksalah berkorban sikit kan? hehe..
Goalll!!! Apabila Silva menjaringkan goal pertama untuk Sepanyol, hanya jeritan dalam hati je lah yang mampu. Kalau menjerit kuat2, tak pasal2 anak menangis terkejut. Hehe.. Memang gembira sungguh menonton perlawanan final ini lebih2 lagi Spain membelasah Italy 4-0 yang dijaringkan oleh Silva,Jordi Alba, Torres dan Juan Mata. Kesian juga tengok player2 Italy, macam mati akal je dalam padang. Balotelli pula takde peluang untuk menjaringkan goal seperti yang dia jaringkan 2 goal semasa bertemu dengan Germany hari tu.
Syabas pasukan Spain kerana menjuarai UERO 2012! Kepada semua penyokong2 Spain, lepas ni dah boleh tidur lena, tak perlu lagi berjaga awal2 pagi menonton bola sepak Uero. Hehe..
Opss.. kesian Bolotelli.. Menangis juga akhirnya. Sebelum ni bukan main berlagak dia celebrate. Apa2 pun dia ni memang striker yang hebat dan masih muda cuma kelakuan je yang tak berapa nak baik. Hehe..
Cuba lagi di World Cup 2014!


Seronok dia ek? hehehe. anyway, tahniah spain.
ReplyDeleteFrom,
Nasz
MOHD NASER.COM
seronok2.. hehe
ReplyDeletesalam perkenalan.... saya blogger baru jugak :)
ReplyDeleteyeah !!!! SPAIN JUARA !!! saya peminat Spain :)
yayahnasake.blogspot.com
amboi lawanye blog dia.. sape yayahnasake tu? hehe
ReplyDelete